Najčastejšie otázky

Aké sú možnosti doručenia a aké sú ich ceny?

Všetky dostupné spôsoby doručenia vrátane cien a podmienok nájdete prehľadne zhrnuté >>> TU.

 

Ako môžem za objednávku zaplatiť?

Ponúkame viacero spôsobov platby - od online platieb až po dobierku. Podrobnosti nájdete >>> TU.

 

Kde si môžem skontrolovať stav objednávky?

Ak ste sa predtým zaregistrovali, tak po prihlásení do účtu nájdete aktuálne informácie v sekcii "Moje objednávky" >>> TU. O priebehu vás budeme informovať aj e-mailom. Sledovať zásielku môžete aj cez web dopravcu.

 

Kedy dostanem faktúru?

Faktúra vám bude doručená e-mailom po tom, ako balík odovzdáme prepravcovi.

 

Za ako dlho balík dorazí?

Objednávky spracovávame a expedujeme spravidla do 1-3 dní od ich potvrdenia.

 

Môžem si objednávku prevziať aj osobne?

Áno, radi vás privítame na našej adrese v Timoradzi. Viac informácií vrátane adresy a otváracích hodín nájdete >>> TU.

 

Platí na produkty záruka?

Samozrejme - na všetok tovar sa vzťahuje zákonná záruka 24 mesiacov.

 

Neviem si poradiť s výberom, resp. sa nevyznám. Pomôžete mi?

Radi vám pomôžeme! Náš tím odborníkov je pripravený odpovedať na vaše otázky telefonicky alebo e-mailom, ktorý nájdete >>> TU.

 

Dá sa objednať aj cez telefón?

Áno, stačí nám zavolať na telefónne číslo uvedené >>> TU a objednávku vybavíme spolu.